Stichting 8081, wie of wat is dat?

wie zitten daar nu achter

Stichting 8081 is een groep enthousiaste mensen uit Elburg die ieder jaar een theater- of muziekvoorstelling maakt, ieder groepslid neemt daarbij zijn eigen specifieke expertise mee. We maken voorstellingen vanuit de overtuiging dat theater en muziek voor iedereen toegankelijk moeten zijn, dat je op een laagdrempelige manier mensen kunt laten kennismaken met podiumkunst en dat, als het even kan, er iets van Elburgs rijke culturele erfenis in verwerkt wordt. Omdat we steeds groter en professioneler worden hebben we een stichting in het leven geroepen: Stichting 8081.

van links naar rechts: Annemiek Schuyn, Kees van de Streek, Freek van der Heide, Marien Pruis, Anne-Marie van Hout, Dirma Speldekamp, Bart Pruis, Joop Zwart
Bestuur stichting 8081 tijdens 'Aleida van Putten'

Het bestuur van Stichting 8081 bestaat uit:

- Joop Zwart, voorzitter

- Dirma Speldekamp, secretaris